Det finns mycket att tänka på

Ja precis just nu har jag väl väldigt mycket tankar som flyger runt i mitt huvud.
 
 
Slutar snart att jobba igen och blir arbetslös.
Vad ska jag gör då ?.
Jag vill ju plugga, Men kan inte börja med nåt så länge jag har huset kvar här.
Jag vill flytta up i landet och komma närmre Theres så att vi kan umgås mer.

Måste prata med Far och Lotta om man kan bo där ett tag. Dem har ju sagt det innan men folk kan ju ändra sig.
Inte för att jag tror att dem skulle neka mig.
Men helt säker är jag ju inte förens jag pratat med dem ordentligt om det.

Sen tänker jag ju mycket på hur jag ska fortsätta med Judon om jag flyttar här ifrån.
Jag är ju väldigt fäst vid min klubb här hemma och stormtrivs där med alla som jag tränar med.
Det är som att ha en andra familj på ett annat ställe.
vet ju att dem flesta Judo klubbar är välkommnade när man kommer och tränar hos dem.
Och jag kommer säkert hitta min plats i en ny klubb fort.

Sen har jag ju alla mina vänner här nere som kommer bli svårt att flytta ifrån om jag gör det.
Men vet ju att dem fortfarande kommer vara mina vänner även om vi inte bor på samma plats.

Hoppas jag kan komma tillrätta med alla dessa tankar så fort som möjligt.



Kommentarer
Postat av: Denny

jamen vafan... vi vill ju flytta upp till gislaved jag o marie innan sputnik är född (ja vi kallar bebisen så)

hade vi haft pengar hade vi nog kunnat köpa loss ditt hus men som det är nu så är det ett helvete med alfa-kassa

jag väntar fortfarande på ersättning sen mars (ja mars månad ja)



om du vill kan du höra av dig på lämpligast sätt

/Brollan

2009-07-23 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0