Ännu en gång dags att åka till örebro.

Ja då var det dags att åka iväg till örebro igen, Till sin älskade flickvän.

Vet att jag inte rapoterat att jag kom hem i mellan :P. Men får väl se om man kan bli bättre på att skriva här.

Det är ju inte så att jag inte har tiden direkt just nu.


Kan ju uppdatera lite vad som hänt på senaste.

jag och Theres har varit ihop i 4a månader :P.

Jag har lyckats att förlora alla mina matcher i en judo tävling och missat pall plats för första gången.

Inget jobb har man hittat än så länge. Finns ju inget att söka så hur ska man kunna det.

Huset har inte blevet sålt det ännu.Finns intresserade. Men det är lite komplicerat.

Ja det är väl dem större sakerna som hänt. Och massor med annat som jag inte orkat skriva ner här.


vet ju inte om det är nån som följer min blogg längre men man får väl hoppas :P

Ska försöka underhålla er lite mer i framtiden:P.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag följer din blogg :)Alldeles för nyfiken för att låta bli.

Skönt att höra att du och tjejen har det bra, synd att det andra inte flytter på lika smidigt.

Ta hand om dig och ha det kanon!

2009-09-25 @ 22:44:41
URL: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0